Bouldering Cenneti Bafa’da Tırmanış

Zeytin ağaçları gölgesinde göl manzarası karşısında kısa kaya tırmanışı. Söke \ Bafa yolları gözükmüştü. Plan bir ay öncesinden yapıldı Gülden Ardıç, ben ve Cihan Emre ile yola düşüldü. Nisan ayı baharın tüm güzellikleri ile bizi bekliyordu. Hava güzel. Sıcaklık harika. Hatta biraz sıcak bile denebilirdi.

İstanbul’dan akşam 22.00 gibi çıktık. Bafa’ya vardığımızda sabah 8 sularıydı. Karia Pansiyona yerleşip kahvaltıyı da pansiyonun bahçesinde yaptıktan sonra minderleri kuşanıp başladık tırmanmaya.

Öncelikle rehber kitaba bağlı hareket etsek de arada başka blokları da denedik. ilk gün beklediğimizden yorucu geçti. Akşam pansiyonda akşam yemeği duş ve uyku. Sabah pansiyonun yeşillikler içindeki göl manzaralı balkonunda yine güzel bir kahvaltı. Yine sırtta minderler yine tırmanış. Aksam güneş batmadan tekrar İstanbul’a dönüş. Bafa tırmanış açısından tartışmasız harika bir bölge.

gülden ardıç

Tatil ve tırmanış duyguları birbirine karışıyor. Ne de olsa Ege.. Gülden’i Göle girmekten zor alı koyduk hava sıcak tamam ama o kadar da değil di 🙂 Birde yanınızda sevdiğiniz ve güvendiğiniz insanlar varsa sanki cennetten bir köşe Bafa. Tekrar gitmek hatta daha uzun kalmak için gün sayıyorum.