Demirkazık ve Kaldı

Aladağların iki önemli zirvesi Demirkazık ve Kara Demirkazık “Kaldı” iki ayrı vadide iki farklı tırmanış. Yeşim Memişyazıcı, Gökçe Baştuğ, Cihan Emre ve Mustafa Şener den oluşan ekip sağlam bir faaliyet beklentisi için yine kürkçü dükkanına yani taş evimize Aladağlara döndük.

20150809_151036

aladağlar
İlk olarak kamp yükü ile Narpuz vadilerini çıkıp Kızılçarşak altına kamp attık. Ertesi gün açık bir havada Demirkazık zirvedeydik. Aynı gün toplanıp Sokullaya oradan da Mümtaz Çankaya dağ evine indik. Bir gün dinlenip ertesi gün Kaldı çıkışıydı plan. Ancak her kurtlu dağcı gibi dinlenme gününü sağlam sıcak havada Kapuzbaşı Şelalesinde geçirince hiç uyumadan ve dinlenemeden tuttuk Kaldı yolunu. Belik ormanı sonunda traktörden ayrıldık. Yeşim ayağında oluşan açık yara nedeni ile orada bizden ayrıldı ve gününü Mehmet ağabey ile aladağlar rehberliği yaparak traktör tepesinde geçirip faaliyet dönüşü bizi akmaya geldi. 23.00 da başladık yürümeye açık ama soğuk mu soğuk hava Parmakkaya vadisinde gün doğumu ile Avcı Veli beline ulaştık. Bu arada Kürşat Avcı dağına vuran ay ışının oluşturduğu bir ışık oyununa da yenik düşmedik değil 🙂  Ardından uzun bir etap sonunda kaldı zirve ve bitmek bilmeyen inişler ile tekrar traktöre saat 14.30 gibi vardık. Bir süredir beni kabul etmeyen pek çok kez yolundan döndüğüm Kaldı bu sefer izin vermişti ama iyice yorup bıraktı. 1. gün Demirkazık 2. gün Kapuzbaşı 3. gün Kaldı….