Girevit

16 Mart akşamı İstanbul’dan ayrılırken sulu kar yağıyordu ve yurt genelinde de hava durumu çok farklı değildi. Antalya’ya indiğimizde ise durum çok farkıydı endişelerimiz boşa çıkmış ve güzel bir hava bizi karşılamıştı. Yinede gün doğumunda nasıl olacağını merak ediyorduk. Araç kiralayıp bölgeye doğru yola çıktık yaptığım bir ufak hata nedeni ile Girevit yerine kendimizi Geyik Sivrisinin güney yüzünde bulduk.

sonra durumu toparlamak için yolları çok iyi bilmediğimizden uzun süre patikalarda ralli yaparak doğru yere ulaşıp iki saatlik dinlenme ile sabah 7.30 civarında ormana girip tırmanışa başladık. İlk ip boyu ağaçlı bir sette bitti zorluk 4+ civarında seyretti. Hava güneşli ve açık olmasına rağmen sabah soğuğu hissediliyordu. Sırada 2. ip boyu vardı tırmanışın bu kısmını bir ara istasyonla iki yarım ipte geçtik zorluk genelde 4+ yer yer kısa etaplarda 5 düzeyinde seyretti 3. ipte rotadan biraz sapınca zor bir yüzeyde sıkışıp kaldık 7 metre kadar tekrar inip devam ettik bu kısımda bir kaç kısa bölümde zorluk sanki 5 in biraz üzerine çıktı. Rota bitince zirve ye geldiğimizi sanıp küçük bir kutlama yapmış olsak da önümüzdeki minik seti aşınca zirve kutlamamızın kuru sıkı olduğunu anladık hevesimiz kursağımızda kaldı. Son ip boyu ip açmanın gerekmediği 3+ düzeyinde devam eden bir kısımdı. Zirve ye ulaştıktan sonra iniş başladı. Daha rahat inmek amacıyla zirvenin yakınından ip inişleri ile ormanlık alana ulaştık ve orman içinde 2 saatlik sıkıntılı bir yürüyüşle köyün girişine saat 15:30 gibi vardık. Daha sonra köyün çıkında bıraktığımız araca ulaşıp Sivridağ’a doğru gidip su oluğunda temizlendikten bir saat sonra Konyaaltı’nda deniz kenarında bir şeyle yiyip bir sonraki tırmanışı konuşuyorduk. Ne öğrendik emin olmadan zirve kutlaması yapma ve Gps teki her yola girmeye kalkma…